Dzīves stundas svaru zālē

  Pirms daudziem gadiem es aptvēru, ka jaunība vairs nav manā pusē, un nolēmu pievienoties fitnesa klubam un sākt cilāt svarus, lai iegūtu labāku fizisko kondīciju. Man tika nozīmēts individuālais treneris, kurš izdarīja individuālos mērījumus un sastādīja izpildāmo vingrinājumu programmu., Tāpat kā citi kluba biedri šo shēmu es glabāju vingrošanas zāles mapju skapja atvilktnē.

Es trenējos uzcītīgi un regulāri, pierakstot sasniegto progresu, kurš man šķita diezgan būtisks. Pēc vairākiem mēnešiem, kādu dienu ierodoties uz kārtējo nodarbību, es samulsu – mapju skapis bija pazudis. Fitnesa kluba menedžeri paskaidroja, ka viņi to izmetuši ārā, jo nav bijuši pārliecināti, cik cilvēki tajā vispār kaut ko glabā. Turklāt viens no viņiem, paziņoja, ka jebkurā gadījumā shēmu glabāšana neietilpst viņu pienākumos.

Mani saniknoja šī personāla bezrūpīgā attieksme. Ja es būtu informēts par viņu nodomiem iznīcināt pierakstus, es vienkārši šo mapīti glabātu pie sevis.
Īsu laiku pēc šī incidenta, vadība izvietoja zīmes auto stāvvietā, kuras vēstīja, ka vietas ieejas tuvumā rezervētas kluba īpašniekam un vadībai. Regulāri bija vērojama aina, ka stāvvietā trūka vietas apmeklētājiem, un tie bija spiesti novietot auto apkārtējās ielās, kamēr piecas „īpašās" vietas bija tukšas, rezervētas gadījumam, ja nu pēkšņi īpašnieks iedomātos apmeklēt šo klubu.

Šīs nesaistītās darbības varbūt nešķiet īpaši būtiskas, tomēr raidīja nepārprotamu vēsti. Bija acīmredzams, ka fitnesa kluba vadībai visai maz rūp apmeklētāju vajadzības. 

Kā jūs jau varat nojaust, es nekavējoties pārtraucu dalību šajā klubā un pārcēlos uz citu. Tagad pēc 30 gadiem, es joprojām regulāri trenējos, cenšoties uzturēt savu veselību un fizisko formu vislabākajā kondīcijā, neskatoties uz tuvojošos vecumu. Esmu cieši pārliecināts, ka patiesībā esmu labākā formā kā, kad man bija 30. Protams, es nekad to precīzi nezināšu, jo mans pirmais fitnesa klubs izlēma iznīcināt manus pierakstus, atstājot mani bez izejas datiem.

Kā uzņēmējs es šo negatīvo pieredzi esmu pārvērtis pozitīvā. Apzinos savu klientu svarīgumu un jāsaka, ka bez šīs apziņas mana kompānija jau sen būtu pārstājusi eksistēt. Es pieņemu apzinātus lēmumus, lai cik vien iespējams, apmierinātu viņu vajadzības un intereses. Es varētu piekopt attieksmi: „Tas ir mans bizness un, ko es gribu, to es daru," bet mana pieredze saka, ka tā es ilgi klientus nenoturēšu.

Bībelē Jaunajā Derībā mēs varam atrast principus, kurus piemērot tādām situācijām kā šī: "Ne strīdēdamies, ne tukšā lielībā, bet pazemībā cits citu uzskatīdami augstāku par sevi, neraudzīdamies katrs uz savām, bet arī uz citu vajadzībām" (Filipiešiem 2:3-4).

Šī rakstu vieta var kalpot kā labs atgādinājums – ja jūs neņemat vērā citu intereses, tad lai ko arī jūs būtu ieplānojis darīt, vislabākais ir nedarīt neko.




Džims Matis
 
(Jim Mathis is the owner of a photography studio in Overland Park, Kansas, specializing in executive, commercial and theatrical portraits. He formerly was a coffee shop manager and executive director of CBMC in Kansas City, Kansas and Kansas City, Missouri.

 CBMC

1065 N. 115th Street, Suite 210 ? Omaha, Nebraska 68154 ? U.S.A.
TEL.: (402) 431-0002 ? FAX: (402) 431-1749 E-Mail:
mmanna@cbmcint.org mmanna@cbmcint.org

CBMC - LATVIJA : Dainis Šmits, prezidents
(e-pasts: Dainis.Smits@europartners.org Dainis.Smits@europartners.org)
Latviešu valodas tulkojums CBMC-Latvija, Copyright 2008. 


Bilde ©espace.cern





Šeit komentāri ir liegti. Jaunus komentārus pievienot vairs nevar.

 
Privātuma Politika | Lapas karte | Archīvs