
20. gadsimta 50. un 60. gados, kad krāsainās fotogrāfijas sāka iztrumpot melnbaltās, ekspertiem bija zināms kāds noslēpums, ko bez viņiem zināja vēl tikai daži – krāsainā filmiņa un fotopapīrs atšķirībā no melnbaltās nebija mūžīgs. (Tas ir viens no iemesliem, kāpēc es savā biznesā vairākus gadus darbojos tikai ar melnbaltajām fotogrāfijām.) Šodien, kad ir pagājuši jau 30, 40 un 50 gadi, mēs savā īpašumā varam atrast miljoniem izbalējušu foto.
Lasīt tālāk... Pievienot komentāru
Cilvēks var nebūt skaists. Bet viņam ir jābūt patīkamam. Esmeralda Lāce

Savstarpēji konkurējot biznesā, parasti domājam par to, kā iegūt priekšrocības attiecībā pret mūsu konkurentiem – vai ar produktiem, ar servisu, ko piedāvājam, vai arī citiem faktoriem, kuri var mums dot iespēju palielināt savu tirgus daļu. Ja vien apstākļi ļauj gūt šādas priekšrocības, mēs zinām, ka būtu gudri tos izmantot.

Pēdējo gadu laikā man ir bijusi iespēja rakstīt grāmatas par diviem uzņēmumiem ar labi pārdomātām un skaidri definētām misijām. Savā misijā katrs no uzņēmumiem ir darījis zināmus savus mērķus, izklāstījis savu nākotnes vīziju, kā arī iepazīstinājis ar tām vērtībām, kuru ievērošanu uzņēmums sagaida no katra darbinieka. Tie nav tikai tukši vārdi, bet gan principi un sava veida priekšraksti, ko uzņēmumi regulāri pārskata. Manuprāt, tā nav nejaušība, ka šīs abas organizācijas jau ceturtajā paaudzē pārvalda viena un tā pati ģimene, un tas ir milzīgs retums.