Savstarpēji konkurējot biznesā, parasti domājam par to, kā iegūt priekšrocības attiecībā pret mūsu konkurentiem – vai ar produktiem, ar servisu, ko piedāvājam, vai arī citiem faktoriem, kuri var mums dot iespēju palielināt savu tirgus daļu. Ja vien apstākļi ļauj gūt šādas priekšrocības, mēs zinām, ka būtu gudri tos izmantot.
Lasīt tālāk... Pievienot komentāru
Pēdējo gadu laikā man ir bijusi iespēja rakstīt grāmatas par diviem uzņēmumiem ar labi pārdomātām un skaidri definētām misijām. Savā misijā katrs no uzņēmumiem ir darījis zināmus savus mērķus, izklāstījis savu nākotnes vīziju, kā arī iepazīstinājis ar tām vērtībām, kuru ievērošanu uzņēmums sagaida no katra darbinieka. Tie nav tikai tukši vārdi, bet gan principi un sava veida priekšraksti, ko uzņēmumi regulāri pārskata. Manuprāt, tā nav nejaušība, ka šīs abas organizācijas jau ceturtajā paaudzē pārvalda viena un tā pati ģimene, un tas ir milzīgs retums.
Vienmēr šķiet neiespējami, līdz brīdim, kad tas ir izdarīts. Nelsons Mandela
Mūsdienās mēs saskaramies ar milzīgu plaisu starp bagātajiem un nabadzīgajiem. Tas ir ne tikai morāli nepareizi, bet praktiski kļūda. Tas noved pie bagāto dzīvošanas nemierā un nabadzīgo vilšanos dzīvē, kam ir potenciāls radīt lielāku vardarbību. Mums ir jāstrādā, lai mazinātu šo plaisu. Tas nav patiesi godīgi, ka dažiem cilvēkiem ir tik daudz, kamēr citi dzīvo izsalkuši. Dalai Lama